Vanwege de lockdown zijn de winkels van Hummel in Haulerwijk en Assen niet geopend. Onze medewerkers werken wel door aan het ontwerpen van uw nieuwe keuken, badkamer of woninginrichting.  Hummel volgt hierbij de maatregelen van de Rijksoverheid. Ondanks de sluiting van onze winkels, kan er ook veel nog wél doorgaan. 

Coronamaatregelen
  • De winkels in Haulerwijk en Assen zijn t/m dinsdag 9 februari niet geopend.
  • Onze medewerkers zijn bereikbaar, zoals u dit van ons gewend bent (zie klantenservice).
  • De geplande levering van uw bestelling gaat door en nieuwe leveringen worden zoals gebruikelijk ingepland.
  • Het afhalen van reeds bestelde goederen bij Hummel Expeditie in Haulerwijk is niet toegestaan. Neemt u contact op om uw goederen te laten bezorgen.
  • De montage van uw keuken of badkamer kan zoals gepland doorgang vinden.
Mogelijkheden in Corona-tijd

Het Hummel team heeft niet stilgezeten en er hard aan gewerkt om ook in Corona-tijd de vertrouwde Hummel service te kunnen blijven bieden. Vanaf 1 januari 2021 kunt u gebruik maken van online woonadvies en advies aan huis. Verder kunt u vanaf nu onze woonartikelen bestellen via onze webwinkel.

Bestaande afspraken

Heeft u een afspraak met één van onze adviseurs gemaakt in de periode t/m dinsdag 9 februari 2021, dan nemen wij contact met u op om deze afspraak te verplaatsen.

Nieuwe afspraken

Vanwege de lockdown is het alleen mogelijk fysieke afspraken in te plannen na dinsdag 9 februari 2021. Dit kunt u zoals gebruikelijk doen via onze website.

Veilige levering en montage

De levering en montage van uw goederen gaan nog steeds door zoals u van ons gewend bent; met onze eigen bezorgdienst en deskundige monteurs.

  • Ook onze bezorgers en monteurs schudden geen handen.
  • Bij de levering en de montage houden wij 1,5 meter afstand.
  • Het ondertekenen van de goederen wordt gedaan met eigen pen van de klant.
  • Alle betalingen dienen vooraf te zijn voldaan via internetbankieren.
  • Bij verkoudheid of ziekte van onze bezorgers of monteurs wordt de afspraak afgezegd. Wij vragen u ook om de levering te verplaatsen naar een nader te bepalen moment bij ziekteverschijnselen of verkoudheid. U kunt hiervoor contact opnemen met onze expeditie: 0516-425006.